Alla inlägg under december 2013

Av zeeza - 30 december 2013 15:19

Nästa år är det mycket jag skulle vilja göra, en del saker kommer tyvärr inte att gå, som att åka europa runt.
Men jag SKA:
Lära mig åka skidor (+åka skidor)
Vandra i fjällen
Avsluta första året och påbörja andra och sista året på fritidsledarutbildningen

Nyårslöften:
Bli bättre på att laga mat (inte köpa färdigt) = ger mig bättre matvanor
Bli smalare + få lite muskler (bättre kropp)
Bli bättre på att hålla ordning på saker = mindre stökigt hemma!
Bättre självförtroende, bli den jag vill vara


Jag vill:

Bila runt i Europa
Flytta till en större lägenhet (köpes ej hyres!)
Köpa massa nya kläder till mitt nya, glada, (förhoppningsvis smala)jag.
Bli gravid i slutet av året
Fira nästa nyår 14/15 i London

Av zeeza - 20 december 2013 14:48

Ibland orkar man bara inte.
Var och varannan dag spenderar jag minst 1 timme på tågstationer.
Så många gånger bussen är försenad och man missar tåget med 5-10 minuter och man får sitta
i en timme på station för att vänta på att tåget ska komma så man kan få åka hem (som tar
50min)
Att pendla är inga problem. Men dessa väntetider på stationen. Det är mest när jag ska hem som
det blir 1 timmes väntetid. 
Idag hann jag inte med tåget heller..så fick sitta i över en timme och vänta på tåget, på en bänk som är så obekväm och med en rygg som smärtar så galet så det var riktigt nära att tårarna kom.
Smärta och trötthet.
Ge mig sommar, då kan man iallafall sitta ute..

Men nu har jag haft min julavslutning. Så nu blir det jullov (=hemmastudier) har en bok att läsa plus en hel del gruppsykologifrågor att svara på. 
Men men, vad gör man inte för att få csn bidrag??


Så jul snart...ska försöka göra lite julgodis i helgen.
Mera knäck och knäck med nougat. Någon sorts fudge ska jag testa göra och kola..



Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards