Alla inlägg den 4 maj 2016

Av zeeza - 4 maj 2016 18:06

Hur härligt väder är det inte???
Solen skiner = glada miner!
Vart en runda på stan, måste ha nya träningsbyxor, sedan vart det nästan en timmes promenad hem..nästan uppförsbacke hela vägen hem...jätteskönt när man har träningsvärk, not. Men nu är det gjort iallafall! :)
Tror minsann det blir lasagne middag på balkongen idag.
Dock tar det härliga väder med sig en påminnelse om att ångestsäsongen snart är här, badsäsongen alltså...och jag älskar att vara på
Stranden och bada, har dock fobi för djupt vatten så simmar bara där jag bottnar...men vet inte hur bekväm jag är med att ha bikini på mig....tror inte riktigt att jag klarar det..ska försöka. Åh måste köpa ny bikini, jag som hade en så galet snygg som jag älskar! Men den är väl urvuxen.
Aja ut på balkongen och plantera om mina tomater och sen fixa mat! :)

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards