Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Tv i sovrummet eller sex?

Av zeeza - 12 februari 2012 22:23

Har ni en partner som så gärna vill ha en tv i sovrummet för att 'det är så bra för då kan vi

kolla på film när vi ska sova' , ' vi kan ligga i sängen och gosa och kolla på film' osv?

Men då är det dags för lite fakta..


Fakta!

Par som inte har en Tv i somrummet har 50% mer sex än dom som har det.


Jag kan säga på en gång att...vi har inte tv i sovrummet.

Hemma hos mamma har jag det och jag tycker att det stör, jag kan inte koncentrera mig på sexet om

de pratar och smäller på tv:n eller om den blinkar för mycket. Har även varit med om killar som kollar på

tv under självaste sexet och tror inte jag märker. Aja baja!

upp någon där på ett tag heller. Förhoppningsvis inte om det där verkligen stämmer vilket jag

mycket väl kan tro att det gör.



Tycker du romantiska romaner är fjantiga??


Fakta!

Kvinnor som läser romantiska romaner har dubbelt så mycket sex som kvinnor som inte gör det.


Ja det kan jag mycket väl förstå! Sitter själv och läser såna där och man får mycket tankar och

idéer som man vill testa. Sitter också och läser en hel del sexbloggar och ja, massor idéer som sagt!

Ser du något du tycker om, är mysigt/spännande som du känner att det här vill du göra. Be din partner

också läsa det du läst!  Kan erkänna att vissa historier som är bra skrivna kan få en att pirra till i kroppen, speciellt när man tänker 'det där ska jag och han göra ikväll'

Så googla upp sexbloggar (om du har åldern inne!) och fram med tidningar där ni hittar små romantiska

sex noveller i!


 




Sex
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zeeza - 20 augusti 2016 09:17

Vad tiden går.... 10 månader blir han nästa vecka. Jag har börjat jobba och sambon är pappaledig. Det har varit och är en jobbig omställning, iallafall för mig. Samtidigt som jag ska installera mig på nya jobbet med massa papper, barn, regler, förä...

Av zeeza - 23 maj 2016 16:12

Blir galen. Har börjat virka en flodhäst och vad händer nu när jag nästan är klar? Virknålen försvinner!!! Är ganska säker på att den låg i soffan tidigare idag o då måste jag ha flyttat på den, men eftersom jag alltid sitter på samma ställe så kan d...

Av zeeza - 13 maj 2016 08:34

Vi fick lite info från en tandläkare här om dagen, alltså hur vi ska sköta en bebis tänder. Den tandläkaren, hjälp mig. Så fördomsfull och utpekande. Det första hon gör är med en otrevlig ton säger åt en pappa "där får du inte sitta eller behöver ...

Av zeeza - 10 maj 2016 12:48

Att amma offentligt är okey om mamman och barnet trivs med det! Tycker jag iallafall. De allra flesta gånger bryr sig William bara om att få mat, börjar han stirra runt så antingen väntar jag en stund eller tar på en sjal och täcker hans huvud så ...

Av zeeza - 7 maj 2016 10:12


Vi har ett ganska tråkigt stilrent hem...vita väggar svarta möbler, snyggt men tråkigt. Så mitt mål är att piffa upp det Med lite smådetaljer. Älskar secondhand butiker, man vet aldrig vad man kan hitta där! Så var in i en secondhand butik för at...

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards