Alla inlägg den 3 april 2013

Av zeeza - 3 april 2013 07:54

Gränsen mellan min lycka och bryta ihop är hårfin. Så tunn den bara kan bli.

Under helgen har jag.
Varit sjukt sur hela lördagskvällen. Sur, arg och besviken.

Söndagsmorgonen började surt, precis när jag bestämt mig för att glömma allt och bli lycklig

så händer det där lilla så jag får utbrott. Skrek, banka huvudet i väggen, grät. 

Måndag, hade kunnat gått bra. Men åkte in till stan för att möta familjen. Inklusive min syster.

Hon har nu åkt till Polen och bli där i en månad och säga hejdå är inte min starkaste sida.

Så kramade om henne snabbt och sprang in i butiken där jag gick runt och småsnyftade.

Sen har jag smågråtit i stort sett hela måndagskvällen för allt blev bara för mycket.

Tisdag fick jag börja på Work for you. YEEY!! NOT! Fan ta arbetsförmedlingen! Hamnade i en grupp där vi var 6 st av 11-12. Det var jag, ensam tjej såklart. En kille runt 30 och resten över 40-50! Jättetrevligt, not! Och så de mage att kläcka ur sig

"Sverige är åldersdiskriminerade. Jag har jättemycket erfarenhet men får inte jobb. I kassorna vill de bara ha unga tjejer men långa naglar"

"ja och så handlar det om de har B eller C kupa" 

HALLÅ!? Här sitter jag, tjej, ung, har varken B eller C utan G kupa jag får inga jobb! Inte för att jag vill jobba i kassan men ändå.

Är det något att skriva i cv:t kanske? Bh storlek och längd på naglarna.

Så jävla arg.


OKey, varför bryter jag ihop för att syrran min drar till polen?

Hon har praktik där och jag så glad och stolt över att hon var en av de 4 som fick åka.

Men hon är min bästa vän, vi träffas rätts så mycket då henne pojkvän bor här i närheten och är kompis med min sambo. Vi fotograferar, kollar på tv och allt möjligt. Vi kan säga saker som bara vi två förstår, vi tänker samma saker! Ibland är det läskigt!

I bilen påväg ner till göteborg t.ex  Vi åkte förbi ett vitt hus, snyggt som fan! Några km senare säger jag "det där vita huset vi åkte förbi för ett tag sen, det var snyggt" och hon säger "ha precis vad jag tänkte säga" och så lät det hela resan, roliga namn på orter, vi tyckte samma sak. Fina hus, vi gillade exakt samma! 

Och i helgen blir min sambo borta hela helgen då han ska nörda sig. Så då blir jag helt ensam. Har ingen att vara med. Jag kan inte ta mig någonstans för att jag har ingen bil och jag som hatar att vara själv.



Aja, jag ska göra mig klar för jobbet. Jobbar 9-17 idag. Ska bli roligt, speciellt i det här vädret!


 

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards