Alla inlägg den 27 april 2013

Av zeeza - 27 april 2013 22:55

Sitter med mina älskade syskon och kollar på Ice age 4 och diskuterar livsfrågor om hur jorden kom till och hur människorna kom på jorden. Helt okey frågor tills man får frågan "Men vart kom rymden ifrån då??" ehm ja vad ska man säga?? haha.


Vi har mycket möjligt fått lägenhet i västerås. Får 100% svar på måndag eller tisdag. Problemet är att då får vi flytta in i den på en gång och vi måste måla om och sälja våran lägenhet så det blir dubbla hyror ett tag...ingen vidare direkt.

Så just nu känner jag mest panik och sönderstressad.

Vi bestämde igår kväll att vi skulle tacka ja, det var mest min sambo som ville. Redan då fick jag sån panik och stress så jag började grina, men vaknade på morgonen överlycklig och taggad. Vill bara inreda så det blir nytt och fint men samtidigt med ekonomi och allt som ska göra....wooo. Detta blir nog en prövning i vårat förhållande. Det är väl bara att ta dagarna som kommer...det känns bara så konstigt.

Jag vill verkligen flytta till västerås, jag hatar att bo där jag bor nu men jag älskar våran lägenhet, men det blir väl så med vår nya också om vi nu får den. 

Det stör mig lite att det är hyres, men eftersom vi inte har fast jobb kan vi inte ta lån och då kan vi inte köpa lägenhet än, med hyres kan man ju inte riktigt göra som man vill med tapeter och sånt. Det är en brun fondvägg i vardagsrummet..vet inte om jag gillar den, den är snygg men det passar inte våra möbler det kommer kanske bli mörkt. Kanske är jag bara överdrivet nojig.

Jag vill att sovrummet ska gå i vitt och ljus rosa,grön eller blå. Vardagsrummet i beige/brun och grönt. Köket och badrummet vet jag inte än.

 

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards