Alla inlägg den 21 april 2012

Av zeeza - 21 april 2012 19:53

Vad gör man en lördagskväll då man inte har tillgång till någon eller

nånting? Vet verkligen inte alls vad jag har lust med. Får inte riktigt

någon inspiration. Kanske man skulle starta ett sex and the city avsnitt

eller gå och ha lite roligt med kameran??

 

Av zeeza - 21 april 2012 18:57

Sitter med hosta och halsont så jag håller på att bli helt galen!

Har pysslar med något som heter Quilling idag, mycket roligt. 

Ska fortsätta lite till när jag smält maten lite, hade jag tänkt..om jag orkar.


Har en stark känsla att det inte kommer bli roligt i det här hushållet när Diablo 3 (eller

va fan det heter) kommer ut.

Visst klart fan han ska få ha sina intressen...men då ska det vara ett intresse också inte

livet.

Så här sitter vi..en lördagskväll, han sitter vid sin dator, med hörlurar på huvudet och kollar

på en serie och jag sitter i soffan uttråkad...precis som vilken dag som helst?

Men en tanke på att han skulle kunna fråga mig om vi ska se film..nej..det verkar inte existera.


 

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards