Alla inlägg den 23 april 2012

Av zeeza - 23 april 2012 21:39

Jupp verkligen.

Inte ett ord som 'vi går nu' / 'vill du följa med?'.

Nepp..inte ens ett hejdå innan man smäller igen dörren och låser kunde man få.

Ett 'tack' för att man bakat och serverat var jag inte heller värd. Men kasta

skit i ansiktet på mig för saker som hände för ett halvår sen, hur värdelöst det var osv det

går bra. Och Du sitter bara där och småskrattar och försvarar dig själv. Inte 'jag tyckte det

var trevligt' nej inget sånt.

Är det inte så jävla typiskt?

Att varje gång killar är med sina killkompisar så ska det ändras stil helt och hållet.

Liksom måste bevisa för sina kompisar att 'jag bestämmer i det här hushållet, hon har inget

att säga till om'. Så sjukt jävla lågt när jag vet hur bra du är! Varför inte bara bevisa att vi

har det så sjukt jävla bra man kan ha det.


Varför vågar inte killar visa att de faktiskt älskar någon samtidigt som de är med sina kompisar?

Måste de bli stämplade som 'toffel' bara för att man ber om något?

Så sjukt less på den här skiten ibland alltså.


 

Av zeeza - 23 april 2012 18:24

När man för en gångs skull vet vad man vill göra här i livet så

verkar det totalt omöjligt om man inte ska flytta tvärs över hela landet!

Har bestämt mig för att plugga till fritidsledare men det går inte för att

man måste ha fylla 25 samma år och så ska man ha jobbat som fritidsledare

i 3 år (?!) om man vill plugga på distans (vilket jag måste då utbildningen ligger

i karlskoga = 100 mil här ifrån)

Så hitta jag en kurs som heter Grundlärarprogrammet med inriktning mot fritidshem..finns

den på distans..nej det verkar inte så.

Så kanske får det bli Grundlärarprogrammet med inriktning mot yngre åldrar vad det nu heter.

För det verkar vara det enda som finns på distans.

Så varför ska jag absolut plugga på distans?
Jo för att utbildningarna jag vill gå finns inte här i närheten, har inte lust att pendla mer än 4 timmar

per dag..det lönar sig liksom inte.

Så frågar man studievägledarna och dom kan ju ingenting?! "Det står på deras hemsida att man ska vara 18 och man behöver inte alls jobbat i 3 år" trycker på länken hon skickat och vad står det ?!
För behörighet: 3 års erfarenhet, fylla 25 år det året man söker..

 

Jag är arg och upprörd.

Vill bara lösa det här.



   

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards