Alla inlägg den 26 april 2012

Av zeeza - 26 april 2012 20:27

Stort behov av shopping.

Verkligen.

Nya kläder till sommaren, skor, gummistövlar, klänningar, skor,

Badkläder...sa jag skor??

Och festkläder! hur roligt är det inte att stå i affären och känna

woow, längtar tills jag får använda den här toppen/klänningen. 

Saken är ju den att jag handlar väldigt sällan kläder här i sverige,

jag åker till london en gång (eller tre) gånger på ett år och shoppar kläder

där borta..(ja på primark, billigt och snyggt)

Men nu känner jag att det är tid för att uppgradera garderoben lite..

På tal om min garderob, ni som läst här förut vet att jag håller på med en

walk i closet.....ehm..det är inte lika roligt att ha en som att vilja ha en..speciellt

inte när alla kläder ligger på en hylla som man knappt når upp till så man bara kastar

upp kläderna där..ni kan tänka er hur det ser ut...Men ska skaffa en byrå så har jag

det problemet löst iallafall.

Så imorgon blir det väl en tripp till stan för att leta efter skor och kanske något annat fint..

 

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards