Alla inlägg den 28 april 2012

Av zeeza - 28 april 2012 12:16

Helt otroligt..springer runt på stan, råkar passera Cubus där det är

30 % på allt! Springer in och hittar nästan en Bh i min storlek, som jag

egentligen ska ha... Har länge länge använt mig av 70 D men så var jag

till en annan affär och hon mätte mig och testade olika Bh:n och jag ska tydligen

ha 60/65 G. G!?!?! Och de kan man inte köpa någon stans!! Men så på Cubus hitta

jag iallafall 70 E och den verkar sitta bra iallafall..bättre än de andra jag har. 

Så när jag skulle betala så upptänker jag att jag glömt mitt bankkort hemma och

jag har inga kontanter med mig..tur att man har en fästman med sig i såna lägen iallafall.

Så han fick lägga ut så länge. 

Så det är lite tråkigt när jag har så mycket jag vill köpa...har fått för mig att jag vill börja

måla..Vet inte vart jag får alla idéer ifrån. Jag vill en sak så köper jag allt man måste ha, t.ex målarsaker,

målar en bild och sen så är jag färdig.

Aja får ser hur det blir..sitter hemma hos mamma och familjen nu och åker hem imorgon, så får

se vad man ska hitta på.

 

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards