Alla inlägg den 22 april 2012

Av zeeza - 22 april 2012 22:31

Har bestämt mig för att fixa ny header till bloggen, den jag har nu var ju bara

för att ha något för att det inte skulle vara tomt.
Men har lite slut på idéer just nu, ska fixa det imorgon! 

Idéer är mycket välkomna! :)


Btw så min kusin har åkt till USA för att jobba som Au pair!

Läs om hennes äventyr här!

http://elenagomez.blogg.se/



 

Av zeeza - 22 april 2012 21:37

När man precis har träffat någon och man dejtar eller precis blivit

tillsammans så är h*n allt. 

Man kan sista och kyssas, smekas och kramas i flera timmar, man kan

ha sex 3 gånger om dagen och vill fortfarande ha mera.

Så fort den ena personen åkt ifrån så smsar man hur mycket som helst.

Onödiga sms som "va gör du?" Fast man mycket väl vet att h*n åkte för

en halvtimme sen och sitter fortfarande kvar på bussen.


Frågade min sambo idag om inte han saknade det vi hade förut, när vi 

kunde sitta och kyssas och kramas i timmar.

Jag saknar det, jag vill fortfarande ha det kärleksfullt, äventyrligt och lekfull.

Men inte han, inte nu längre, sånt gör man när man är 'i ett nytt förhållande förut, jag

vill inte hålla på så'.

Varför inte? nej det fick man inget svar på.

Är det bara för att han inte vill för vi varit tillsammans länge eller är det jag?


Varför kan man inte bete sig som man gjorde när man var 'nykära'  när man varit tillsammans 

lite längre? 


Hur får man en kille att förstå att man fortfarande vill ha det 'lekfullt'?

Jag vill känna 'oh han vill ha mig!'. Men det gör jag inte..

     

Varför är kärlekslivet så komplicerat för?

Det ser ju så enkelt ut när man bara ser på




I'm in the crowd but I'm all alone






   

Av zeeza - 22 april 2012 15:18

Den kommande sommaren kommer nog inte bli som jag hade tänkt det.

Vi hade tänkt åka till london i början på sommaren, sedan Åland en vecka som

vanligt sen leksandsommarland någon helg. Men nu så har sambon min fått ett

jobb som är hela sommaren. Så jag får åka själv till åland med min familj, en hel

vecka. Och london kommer det inte heller bli först i slutet av augusti. 

Förhoppningvis blir det leksand sommarland med vänner och sambo.


Pengarna börjar ta slut för den här månaden vilket blir sjukt jobbigt med räkningar

och kostnader.


Sitter med en löpande katt och pyssel som man blir tokig av.

En Quilling bild jag gjorde igår. Första jag gjorde, rätt så nöjd, men nu går det inte alls som jag

tänkt mig! USCH irriterrande. 


Kan man få beställa lite sol och värme tills imorgon så vore det toppen. Skulle vilja ut och fotografera.




Take me away


       

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards