Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Lätt att umgås med alla tjejer...förutom mig??

Av zeeza - 15 april 2013 08:29

Vet att jag nyss skrev men måste skriva lite mera.

Igår var min sambo iväg på fotboll med hans kompis A, min bästa vän B som är tsmns med A och så min andra bästa vän C.

Så kommer min sambo hem och först berättar han ingenting om hur det varit och hur det gick..sen senare på kvällen får man höra hur kul han har haft det med min bästa vän 'B'. "Åh hon hällde vatten på mig..så jag hällde ännu mera vatten tillbaka, jättekul"  mm.. "hon väckte mig genom att knäppa en cider i örat på mig..sen så höll hon den under min näsa!"  Jaha... " och på tåget fick jag sitta i hennes knä och hon tyckte att jag var lätt som en fjäder..hur kan det komma sig när du tycker att jag är tung...vad betyder det?"  Ja men nu va jag den sämsta på det också eller? Well..jag svarade iaf "skillnaden är ju att du inte sitter i mitt knä, du ligger över hela mig, med hela din kroppstyngd. Gå och lägg dig över henne i 20min så ska du se att hon också tycker du är tung" Men det verkade han inte höra..utan direkt "men det kanske blir så eftersom hon..blablabla"


Blir så less. Inte så att jag blir avundsjuk på nått sånt sätt för att jag vet att hon inte är intresserad av honom..bara...hur kan han ha så mycket roligare med andra tjejer än med mig? 


Tillochmed på hans föredetta jobb. Hur kul är det att höra, att den enda, verkligen ENDA, han har kontakten med efter hans jobb är en tjej..något ännu 'roligare' de delade omklädningsrum, grädde på moset...de hade skåpen brevid varandra. Och så jag brukar skämta till det ibland om vissa manliga KÄNDISAR, att oh honom skulle man ha, rik och snygg eller säga kommentarer som Mums. Såna saker säger jag för att JAG VET, ALLA VET att det finns inte en chans att jag och den kändisen ens hamnar i samma rum...men när min sambo ska skämta tillbaka skämtar han om tjejen på hans jobb. Och han tycker det är kul och exakt samma sak. Ehm FEL! Nej inte är inte samma sak!

"men hon är inte ens snygg"  nehe och utsidan har så mycket att säga till om. En person kan vara hur ful som helst, sen när man lärt känna den, märker vilken sjuk bra humor den har, trevlig, öppen och allt man gillar så finns det inget som heter fult ens en gång! Vare sig man blir kär eller inte! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zeeza - 20 augusti 2016 09:17

Vad tiden går.... 10 månader blir han nästa vecka. Jag har börjat jobba och sambon är pappaledig. Det har varit och är en jobbig omställning, iallafall för mig. Samtidigt som jag ska installera mig på nya jobbet med massa papper, barn, regler, förä...

Av zeeza - 23 maj 2016 16:12

Blir galen. Har börjat virka en flodhäst och vad händer nu när jag nästan är klar? Virknålen försvinner!!! Är ganska säker på att den låg i soffan tidigare idag o då måste jag ha flyttat på den, men eftersom jag alltid sitter på samma ställe så kan d...

Av zeeza - 13 maj 2016 08:34

Vi fick lite info från en tandläkare här om dagen, alltså hur vi ska sköta en bebis tänder. Den tandläkaren, hjälp mig. Så fördomsfull och utpekande. Det första hon gör är med en otrevlig ton säger åt en pappa "där får du inte sitta eller behöver ...

Av zeeza - 10 maj 2016 12:48

Att amma offentligt är okey om mamman och barnet trivs med det! Tycker jag iallafall. De allra flesta gånger bryr sig William bara om att få mat, börjar han stirra runt så antingen väntar jag en stund eller tar på en sjal och täcker hans huvud så ...

Av zeeza - 7 maj 2016 10:12


Vi har ett ganska tråkigt stilrent hem...vita väggar svarta möbler, snyggt men tråkigt. Så mitt mål är att piffa upp det Med lite smådetaljer. Älskar secondhand butiker, man vet aldrig vad man kan hitta där! Så var in i en secondhand butik för at...

Presentation


Skriver om det mesta som jag känner att jag vill skriva!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Test


Ovido - Quiz & Flashcards